Vertrouwenspersoon

Ongewenste Omgangsvormen

Hieronder vallen discriminatie, (seksuele) intimidatie, agressie en geweld, pesten en treiteren. Hierbij richt ik me met name op het belang van de klager. Ik sta achter de klager, maar die houdt zelf de regie en bepaalt de volgende stappen.

Integriteit

Voorbeelden van niet-integer gedrag zijn fraude, diefstal van bedrijfsmiddelen, ongewenste nevenwerkzaamheden en machtsmisbruik. In dit geval kan een medewerker bij mij terecht voor het veilig bespreken en melden van vermoedens van misstanden en onregelmatigheden. Ook kan ik adviseren over de juiste te nemen stappen.

Geheimhouding

Voor de vertrouwenspersoon geldt een geheimhoudingsplicht. Gesprekken en andere contacten die in welke vorm dan ook tussen vertrouwenspersoon en medewerkers plaatsvinden, worden als strikt vertrouwelijk beschouwd.

Kwaliteit

Ik ben een LVV gecertificeerd vertrouwenspersoon.

Hoe werkt het?

Medewerkers kunnen op elk moment contact met mij opnemen of gelijk online een afspraak inplannen. De gesprekken kunnen plaatsvinden bij mij op kantoor, telefonisch, of online. De gesprekken kunnen desgewenst ook in het Engels gevoerd worden.

Werkgever

Wilt u meer weten of bent u op zoek naar een vertrouwenspersoon voor uw organisatie? Neem dan contact met mij op. Ik help u graag verder! Informatiepakket voor werkgever

Werknemer

Ben je werknemer en wil je graag spreken met een vertrouwenspersoon? Lees dan hier verder.

Wat is een vp?

Een vertrouwenspersoon is een vertrouwelijk aanspreekpunt voor medewerkers. Iedereen in de organisatie die ergens mee zit, kan bij een vertrouwenspersoon terecht om hier onder vier ogen over te spreken. Je kunt bij de vertrouwenspersoon terecht als je te maken hebt met situaties zoals pesten, intimidatie en discriminatie en bij vermoedens van integriteitsschendingen of misstanden en bij de preventie ervan. De Rol van de Vertrouwenspersoon (SZW)

Wat doet een vp?

Als extern vertrouwenspersoon zorg ik voor de opvang en begeleiding van de medewerker bij meldingen en klachten. Ik bied een luisterend oor, denk mee en geef ondersteuning bij mogelijke vervolgstappen.
VOOR PROFESSIONELE EN PERSOONLIJKE ONTWIKKELING
YvL Bedrijfscoaching | Training De Rode Eenhoorn 11 a | 1606 DA VENHUIZEN | 0228 75 1966 | www.yvl.nl © YvL 2022

Vertrouwenspersoon

Ongewenste Omgangsvormen

Hieronder vallen discriminatie, (seksuele) intimidatie, agressie en geweld, pesten en treiteren. Hierbij richt ik me met name op het belang van de klager. Ik sta achter de klager, maar die houdt zelf de regie en bepaalt de volgende stappen.

Integriteit

Voorbeelden van niet-integer gedrag zijn fraude, diefstal van bedrijfsmiddelen, ongewenste nevenwerkzaamheden en machtsmisbruik. In dit geval kan een medewerker bij mij terecht voor het veilig bespreken en melden van vermoedens van misstanden en onregelmatigheden. Ook kan ik adviseren over de juiste te nemen stappen.

Geheimhouding

Voor de vertrouwenspersoon geldt een geheimhoudingsplicht. Gesprekken en andere contacten die in welke vorm dan ook tussen vertrouwenspersoon en medewerkers plaatsvinden, worden als strikt vertrouwelijk beschouwd.

Kwaliteit

Ik ben een LVV gecertificeerd vertrouwenspersoon.

Hoe werkt het?

Medewerkers kunnen op elk moment contact met mij opnemen of gelijk online een afspraak inplannen. De gesprekken kunnen plaatsvinden bij mij op kantoor, telefonisch, of online. De gesprekken kunnen desgewenst ook in het Engels gevoerd worden.

Werkgever

Wilt u meer weten of bent u op zoek naar een vertrouwenspersoon voor uw organisatie? Neem dan contact met mij op. Ik help u graag verder! Informatiepakket voor werkgever

Werknemer

Ben je werknemer en wil je graag spreken met een vertrouwenspersoon? Lees dan hier verder.
VOOR PROFESSIONELE EN PERSOONLIJKE ONTWIKKELING

Wat is een vp?

Een vertrouwenspersoon is een vertrouwelijk aanspreekpunt voor medewerkers. Iedereen in de organisatie die ergens mee zit, kan bij een vertrouwenspersoon terecht om hier onder vier ogen over te spreken. Je kunt bij de vertrouwenspersoon terecht als je te maken hebt met situaties zoals pesten, intimidatie en discriminatie en bij vermoedens van integriteitsschendingen of misstanden en bij de preventie ervan. De Rol van de Vertrouwenspersoon (SZW)

Wat doet een vp?

Als extern vertrouwenspersoon zorg ik voor de opvang en begeleiding van de medewerker bij meldingen en klachten. Ik bied een luisterend oor, denk mee en geef ondersteuning bij mogelijke vervolgstappen.